Правила проведення екскурсійного туру

Як проходить груповий автобусний тур по Європі

Збираємось в подорож

Ви забронювали автобусний тур від Адріатік Тревел і через декілька днів відправитесь в подорож.  Ділимося рекомендаціями, що взяти з собою:

  • проїзні документи (біометричний закордонний паспорт, свідоцтво про народження дитини (якщо їдете з дитиною до 16 років)). Якщо у вас не біометричний закордонний паспорт у вас повинна бути віза.
  • документи по туру (інфолист, програма тура, страховий поліс). Ці документи можна мати в електронному вигляді, не обов'язково їх друкувати.
  • мобільний телефон та зарядний пристрій до телефону.
  • power bank (зовнішній зарядний пристрій). Зверніть увагу, що в автобусі буде 2-3 джерела для підзарядки гаджетів, тому краще і зручніше буде мати свій особистий power bank.
  • зручне взуття. Ми будемо багато ходити по містах, тому оберіть зручне взуття для піших прогулянок.
  • парасоля. Якщо по прогнозу погоди ви побачите погіршення погодних умов, візьміть з собою парасолю або дощовик.
  • медична аптечка. Візьміть з собою у подорож необхідні ліки на випадок погіршення вашого стану здоров'я: від кашлю, від нежиті, від головної болі, від зубної болі. Не забудьте взяти пластир, який також може вам знадобитися. Якщо ви їдете влітку то візьміть засоби захисту від сонця.
  • сезонний одяг. Якщо ви їдете влітку - візьміть панамку від сонця, якщо їдете взимку візьміть теплий одяг.
  • пледик в салон автобуса. Для комфортних переїздів від міста до міста вам стануть в нагоді плед та туристична подушка.

Складіть речі так, щоб в салоні автобуса у вас було під руками тільки необхідне: документи, плед/подушка, гаджети, вода. Всі інші речі складіть до валізи і залиште у багажному відділенні.

Заздалегідь подбайте про те, щоб в поїздці керівник групи міг зв'язатися з вами по телефону, з'ясуйте у вашого телефонного оператора спосіб переходу на роумінг і вартість дзвінків. Рекомендуємо придбати пакет інтернету та дзвінків в роумінгу у вашого мобільного оператора.

Обмін грошей (євро або долари) на місцеву валюту ви зможете зробити в пунктах обміну. Ніколи не міняйте гроші з рук! Керівник групи завжди підкаже, як і де краще зробити обмін. Кредитні та платіжні картки - це оптимальне рішення для подорожі по Європі. В подорож по Європі рекомендуємо брати з собою Євро.

У Європі туалети в більшості випадків платні, тому закладіть в бюджет поїздки невелику суму готівки на ці цілі.

ПАСПОРТИ під час подорожі залишаються у туристів. У разі втрати або крадіжки паспорта у туриста в обов'язки керівника групи НЕ ВХОДИТЬ супровід туриста в консульство для відновлення документів, керівник повинен залишатися з групою і може допомогти тільки порадою. У разі, якщо паспорт туриста потрібно пред'явити в консульство для реєстрації термінів повернення, паспорт в обов'язковому порядку буде знаходитися у керівника групи протягом всієї поїздки.
Оригінал або копія (електрнна версія в мобільному телефоні) медичної страховки повинні постійно перебувати при вас протягом всієї поїздки. У разі настання страхового випадку вам потрібно буде звертатися за телефонами вказаними у страховому полісі і слідувати вказівкам представника страхової компанії. В обов'язки керівника НЕ ВХОДИТЬ супровід туриста в медичні заклади, керівник залишається з групою і може допомогти тільки рекомендаціями.

ПРОГРАМУ ТУРУ, де вказані адреси та телефони готелів, телефони вашого керівника грпупи, завжди тримайте при собі або в своєму телефоні (якщо Ви заблукаєте по маршруту, Вам легше буде зв'язатися з групою). Вивчіть інформацію у вашому інфолисті, це допоможе Вам зорієнтуватися у багатьох питаннях.

Зустріч у Львові

Наша зустріч відбувається у місті Львів. Якщо ви приїжджаєте потягом на головний залізничний вокзал міста Львова, то виходячи з будівлі вокзалу вам необхідно повернути праворуч і пройти до паркінгу, де знаходяться автобуси. Маршрут можете подивитися на Google Мапі.

У вашому інфолисті вказаний номер автобуса, імя керівника групи та його контактний телефон. Автобус та керівник групи будуть очікувати вас на паркінгу біля головного залічничного вокзалу міста Львів. Якщо ви не знайдете наш автобус, на лобовому склі якого буде розміщений логотип Adriatic Travel - зателефонуйте керівнику групи і він вас зоорієнтує на місці.

При бронюванні автобусного туру повідомляйте ваш актальний номер телефону, який зареєстрований у Viber. Керівник групи, перед виїздом, створює Viber спільноту до якої долучаються всі учасники туру і отримують всю необхідну інформацію по туру.

Інформація про автобус

1. Автобус забезпечує проїзд туристів за маршрутом програми (у вільний час проїзд автобусом не передбачений).
2. Посадка групи в автобус відбувається протягом 30 хвилин (час посадки зазначено в інфолисті). Інфолист вам надається перед виїздом.
3. Посадочне місце в автобусі визначається в міру надходження заявок на бронювання, і остаточно закріплюється за туристом в момент внесення передоплати за тур.
4. Відлік рядів в автобусі проводиться від першого ряду, тобто починається відразу за водієм. Номер Вашого ряду і місце (біля вікна або біля проходу) вказані в путівці.
5. Два перші ряди зліва і справа (тобто 4 місця) призначені виключно для роботи водія та керівника групи, не можна займати їх в процесі фото- або відеозйомки, навіть на короткий час.
6. Зупинки автобуса при транзитних переїздах відбуваються з періодичністю щонайменше раз на 3 години, при мінімальному часовому інтервалі на 15 хвилин. Про місце, час і тривалість зупинок повідомляє керівник групи.
7. З метою Вашої безпеки і згідно з європейськими правилами заборонено стояти і пересуватися по салону під час руху автобуса.
8. З огляду на комфорт всієї групи, туалет в автобусі використовується виключно в екстрених випадках. Під час переїздів передбачено спеціальні санітарні зупинки на 15-20 хв.
9. У салоні заборонено їсти морозиво та інші продукти, які можуть забруднити крісла автобуса, не можна зберігати і відкривати сильно пахнущі продукти (консерви, риба, часник), користуватися різким парфумом. Увага! Турист відповідає за псування автобуса!
10. Навантаження / вивантаження багажу туристів, приготування гарячих напоїв НЕ ВХОДЯТЬ У ОБОВ'ЯЗКИ ВОДІЇВ і КЕРІВНИКА. Надавати ці послуги вони можуть виключно за особистою ініціативою.
11. Всі побажання (температура в салоні, гучність звуку і т.д.) передаються через керівника групи і регулюються, враховуючи побажання і інтереси всієї групи.
12. Водії не несуть відповідальності за особисті речі, залишені в автобусі.
13. Розпивання спиртних напоїв суворо заборонено.
14. Час від'їзду з готелів на екскурсії визначає керівник групи (гід). Переконливе прохання не спізнюватися на місце збору групи. У разі запізнення туриста на збір групи та екскурсії, автобус їде ПІСЛЯ 5 ХВИЛИН ОЧІКУВАННЯ, а турист сам несе відповідальність за приєднання до групи. У разі неявки туриста в день від'їзду групи, гід залишає заяву в поліції і / або Посольстві України даної країни.
15. Ваші особисті речі знаходяться під Вашою відповідальністю. НІКОЛИ НЕ ЗАЛИШАЙТЕ БЕЗ НАГЛЯДУ речі на рецепції готелю, під час сніданку, не залишайте гроші і цінні речі в автобусі під час зупинок і на ніч.
16. Можливість оформлення TAXFREE на зворотному шляху під час перетину кордону на автобусі не можливо.

Проходження кордону, митниця

1. Біометричний паспорт або закордонний паспорт з візою потрібно тримати напоготові, зняти з нього обкладинку і вийняти сторонні предмети.
2. На кордоні заборонена фото- і відеозйомка, камеру або фотоапарат можуть конфіскувати. Під час проходження кордону виходити з автобуса, відвідувати туалет, міняти гроші можна тільки поставивши до відома керівника групи.
3. При проходженні прикордонного, митного контролю прохання дотримуватися спокою, не ставити запитань і не жартувати з прикордонниками і митниками.
4. Декларації заповнювати не потрібно, якщо Ви не везете якісь особливі цінності (картини, ікони, старовинні музичні інструменти, дуже дорогі прикраси і т.д.)
5. Дозволено провозити лише 40 шт. сигарет, тобто 2 пачки, 1 літр міцних алкогольних напоїв, до 10000 (десяти тисяч) євро за усною декларацією. Заборонено вивезення продуктів тваринного походження. У разі порушення цих норм, можливий великий штраф і проблеми з подальшим відвідуванням країн Євросоюзу.
6. Якщо один з батьків їде з неповнолітньою дитиною обов'язково потрібно мати при собі оригінал дозволу на виїзд дитини за кордое для пред'явлення. Якщо дитина подорожує з двома батьками дозвіл не потрібна, але необхідно мати свідоцтво про народження дитини.
7. При поверненні на Україну від оподаткування звільняється ввезення товару на суму до 200 євро і вагою до 50 кг, або в разі ввезення єдиного неподільного предмету вартістю менше 300 євро.
8. У разі відмови в можливості виїзду туристу на кордоні з причин особистого характеру (неврегульовані судові справи і ін.) Туристичний оператор не повертає вартість туру.

Інформація про готель

1. По програмі тура передбачено розміщення в готелях категорії 3-4 *. У кожному номері є туалет, душ або ванна, ТВ. Поселення в готелі в переважній більшості випадків відбувається ввечері, після закінчення екскурсійної програми, виїзд з готелів - вранці після сніданку.
2. Туристи, які подорожують одні, можуть бути розміщені в трьохмісних номерах, де третє ліжко - це розкладний диван або додаткове ліжко. Якщо ви бажаєте проживати в одномісному номері, необхідно повідомити про це пеід час бронювання туру і здійснити доплату за одномісний номер. 
3. Забороняється порушувати режим тиші в готелі після 22:00.
4. Користування міні-баром, платними ТВ каналами, сейфом, пральнею, хімчисткою та іншими послугами, в більшості готелів оплачується додатково.
5. Наявність в номері холодильника, праски, фена не гарантовано.

Інформація по харчуванню

1. У вартість автобусного туру входить сніданок (виняток - сніданки на поромах за додаткову вартість або, якщо ви обрали автобусний тур з відпочинком на морі без харчування). Сніданки в готелях можуть бути двох типів - порційний або буфет (шведський стіл) .СУВОРО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ВИНОСИТИ ПРОДУКТИ ЗА МЕЖІ РЕСТОРАНУ ПІД ЧАС СНІДАНКУ. За європейськими законами ці дії прирівнюються до крадіжки і адміністратор готелю має право викликати поліцію.
2. Обід - відводиться 45-60 хвилин під час екскурсійного дня. Керівник групи може порекомендувати ресторан або турист вирішує це питання самостійно.
3. Вечеря - вечері входять у вартість турів з відпочинком на морі, якщо ви обрали тур з вечерями, зазвичай - це буфет (шведський стіл). В інших автобусних турах це питання питання вечері турист вирішує самостійно. Під час переїздів в турі ПО МОЖЛИВОСТІ, не на шкоду програмі можливо організоване відвідування супермаркетів.

Керівник групи

Керівник групи - це уповноважений представник туроператора на маршруті, який координує і забезпечує виконання програми туру.
Керівник групи перебуває з групою в рамках програми туру. За обставин, коли турист відстав від групи, настанні страхового випадку, втраті документів або речей туриста, або інших випадків, коли турист не може продовжити подорож у складі групи, пріоритетом в діях гіда-супроводжуючого є робота з групою і дотримання програми туру.
Керівник групи надає можливу посильну допомогу туристу, не залишаючи групу, або може залишити її в тому випадку, якщо це не шкодить інтересам групи і не загрожує зміною програми.

В обов'язки керівника групи входить:
1. забезпечення виконання програми туру,
2. інформування туристів про час і місце збору і від'їзду групи,
3. контроль проходження кордону,
4. розселення в готелях по маршруту і розсадження в автобусі, згідно заздалегідь затвердженим ваучерами та схемами,
5. забезпечення туристів супроводжуючою інформацією в супроводі відео-та аудіо матеріалів,
6. взаємодія на маршруті з водіями автобуса, запрошеними гідами, офіційними службами,
7. проведення екскурсій в містах по маршруту, якщо це передбачено програмою,
8. організація і проведення додаткових (факультативних) екскурсій на маршруті, зазначених у програмі, при мінімальній кількості 15 чол. на кожну екскурсію,
9. контроль дисципліни та правил поведінки туристів на маршруті
10. керівнику групи суворо заборонено змінювати програму туру за бажанням туристів.

Інформація про медичне страхування на період подорожі

У разі, якщо під час туру у вас стався страховий випадок, вам необхідно ОБОВЯЗКОВО повідомити про це керівника групи, а також повідомити страхову компанію. Контакти за якими необхідно повідомити страхову компанію вказаний у вашому страховому полісі. Слідувати інструкціям, які надастьт представник страхової компанії. 

У разі, якщо ви будете здійснювати інший алгоритм дій, а також користуватися послугами різних медичних закладів, купувати ліки за свій рахунок, без отримання на це згоди страхової компанії - покриття цих витрат та/або компенсація цих витрат буде не можливою. Туроператор не надає послуги з надання медичної допомоги та не компенсує витрати повязані з надання медичної допомоги. Цими питанням займається виключно страхова компанія.

Інформація про нічні переїзди

Якщо ви обрали автобусний тур без нічних переїздів - це означає, що у вашому турі кожну ніч будемо зупинятися в готелях по маршруту. Поселення в готель в 99% випадків відбувається у вечірній час. У разі затримки в дорозі, через затори, затримці на кордоні, час приїзду в готель може бути змінений. Заселення в готель о 18:00 або о 20:00, або о 01:00 не скасовує статус тура без нічних переїздів. Час поселення в готель не має відношення до статутса туру "без нічних переїздів. В автобусних турах без нічних переїздів кожна ніч проводиться в готелі.

Якщо ви обрали автобусний тур з нічними переїздами - це означає, що 1 або 2 ночі (інколи і більше) ми не заїджаємо в готель і група проводить ніч в салоні автобуса. Під час нічного переїзду ми вночі долаємо тей шлях, який ми мали б проїхати вдень, якщо б це був тур без нічних переїздів. Через те, що ми не заїжджаємо в готелі в турах з нічними переїздами, такі тури являються бюджетнішими ніж тури без нічних переїздів.

Інформація про гарантовані тури

Якщо автобусному туру присовєний статус "гарантований" - це означає, що такий тур має попит, він збирається і відбудеться в заплановану дату. Звертаємо вашу увагу! У разі, якщо в турі зі статусом "Гарантований" будуть анульовані заявки на бронювання від інших учасників туру, то такий тур може бути скасований на залпановану дату та/або перенеений на іншу дату.

Раз в неділю ми відправляємо дайджест з актуальними турами.

Використовуючи наш сайт ви погоджуетеся з політикою конфіденційності погодитись і закрити