Шановні клієнти!
Якщо так трапилось, що у вас виникли претензіїї, щодо якості наданих туристичних послуг, або послуг з консультування, фактів ненадання чи неналежного надання туристичних послуг за програмою Туру (Туристичного продукту), просимо повідомити нас по формі та в строки вказані в договорі на туристичне обслуговування.
- Турист повинен безпосередньо під час знаходження в країні перебування спочатку звернутись до керівника групи / гіда та / або представника приймаючої сторони для вирішення питання / претензії. Якщо питання / претензію вирішити не вдається, то Турист готує письмову претензію з документально підтвердженими фактами порушення умов Договору на туристичне обслуговування, її завіряють підписами керівник групи / гід та / або представник приймаючої сторони.
- Всі претензії та рекламації щодо організації та проведення Туру (туристичного продукту) направляються Туроператору через Турагента разом з копією договору на туристичне обслуговування.
- Усі пред’явлені Туристом претензії повинні містити: прізвище, ім'я та по-батькові Туриста, місце проживання Туриста, контактний номер телефону; номер та дата договору на туристичне обслуговування; період і місце перебування Туриста, детальний опис претензії з фактами; дату та підпис Туриста. Турист передає цю претензію Туроператору через Турагента протягом 14 календарних днів (встановлений Туроператором відповідно до ЗУ „Про захист прав споживачів ” гарантійний термін) після завершення туристичної подорожі (але не включаючи день завершення реалізації туристичного продукту). До претензії додається копія договору на туристичне обслуговування та Акти, якщо такі були складені безпосередньо під час знаходження в країні перебування.
- Туроператор розглядає отриману від Туриста претензію і надає відповідь в межах строків, визначених Законом України «Про звернення громадян».
- В разі ненадходження до Туроператора претензії Туриста і також в разі відсутності у Туроператора претензій до Туриста по закінченні 14 календарних днів з моменту завершення Туру (туристичного продукту), умови Договору вважаються Сторонами виконаними в повному обсязі, без зауважень, претензій Сторони одна до одної не мають, та в подальшому не підлягають оскарженню в будь-яких інстанціях за будь-яких умов.
- Претензії з приводу крадіжки особистого майна Туриста до Турагента (Туроператора) розглядаються при наявності документів, які підтверджують факт крадіжки, в порядку передбаченому чинним законодавством України, та лише в тому випадку, коли відповідальність за зберігання майна була покладена на Турагента (Туроператора) за окремо підписаним між сторонами документом (додатком до договору).
- Туроператор не приймає до розгляду претензії за невідповідність будь-яких туристичних послуг, що входять до складу туристичного продукту, невиправданим очікуванням, суб'єктивній оцінці та завищеним сподіванням Туриста, а також не приймає до розгляду будь-які претензії, базовані на вищевказаних мотиваційних критеріях. В разі невмотивованих тверджень, що носять характер наклепу, прямих образ на адресу співробітників Туроператора в претензії, інших документах, поданих Туристом до Туроператора та зафіксованих нею, як вхідна документація. Співробітники Туроператора мають право на захист своїх честі, гідності та ділової репутації, а також відшкодування моральної шкоди і матеріальних збитків з використанням вищевказаних документів як доказової бази у судових інстанкціях.
- Туроператор не приймає претензії, які базуються на невдоволенні туристом погодних умов при наданні туристичних послуг.
- Керівник групи повинен зробити все можливе для усунення чи врегулювання непорозумінь або скласти відповідний акт про випадок із зазначенням докладних обставин.
- Претензії, що не були оформлені належним чином та не відправлені Туроператору розгляду не підлягають.
Поштова адреса на яку відправляти претензії: 79020, Україна, м. Львів, пр.Чорновола 75 (ЖК "Схід Сонця"),13-ий поверх - оф. 67, ТОВ "Адріатік Тревел"