Запитання та відповіді

Найпоширеніші запитання

 

Де можна придбати туристичні послуги (тур)?

Ви можете перейти в розділ "Де купити" і обрати турагентство, в якому можна придбати автобусні тури Adriatic Travel

Також ви можете відправити запит на бронювання туристичних послуг (туру) і ми перенаправимо ваш запит до уповноваженого турагента

Як можна придбати туристичні послуги (тур) онлайн?

Ви можете на сайті adriatic-travel.com.ua натинувши кнопку "Замовити тур", "Відправити запит", заповнити форму та вказати, який тур (туристичні послуги) Туроператора Adriatic Travel ви бажаєте придбати і ваше замовлення автоматично буде направлено до уповноваженого турагента, який надать інформацію по бронюванню туристичних послуг та забронює вам місця в турі. Відправляючи запит (замовлення) через сайт adriatic-travel.com.ua, ви погоджуєтесь з нашою політикою конфіденційності та надаєте згоду на обробку, зберігання ваших персональних даних туроператором та турагентом.

 

Де починається?

Автобусні тури зі Львова починаються біля головного залізничного вокзала. Дивитися маршрут на Google Мапі

Автобусні тури з Києва починаються біля м. Житомирська. Дивитися маршрут на Google Мапі

Як перевірити турагента?

Якщо Ви маєте бажання перевірити чи співпрацює з нами турагентство, в якому ви бронюєте наш автобусний тур - перейдіть у розділ Реєстр туристичних агентств

Як перевірити свою заявку?

Якщо Ви бажаєте перевірити наявніть вашого бронювання на автобусний тур у базі даних, на ваше ім'я турагентством, до якого ви звернулися - перейдіть у розділ Перевірка заявки

Як замовляються та оплачуються екскурсії?
Факультативні екскурсії та додаткові послуги (такі як: трансфер, вхідні квитки і т.д.) замовляються і оплачуються безпосередньо в турі. Якщо програмою тура передбачена обов'язкова екскурсія - така екскурсія оплачується при бронюванні автобусного тура.
Які готелі будуть в турі?

В автобусних екскурсійних турах по європейcьким містам готелі для ночівлі обираються такі, які знаходяться за межами великих міст. Таким чином досягається мета збереження привабливої ціни на весь тур. В автобусному турі до Стамбула ми проживаємо в готелі у центральній частині міста. В автобусних турах з відпочинком на морі готелі обираються такі, які розташовані на узбережжі.

Страховий поліс

Усі учасники туру мають поліс медичного страхування від нещасних випадків. У разі наcтання страхового випадку у автобусному турі ви повинні повідомити про це керівника групи і повідомити про настання страхового випадку представника страхової компанії. Далі вам необхідно слідувати інструкціям, які надасть страхова компанія. В обов'язки керівника групи не входить надання медичної допомоги та супровід туриста до медичних закладів.

Що таке "тур без нічних переїздів"?

Автобусний тур без нічних переїздів передбачає проведення екскурсійного туру по запланованому маршруту з проживаннями в готелях щоночі. Час поселення в готель не є сталим і може змінюватися в залежності від графіка руху автобуса та ситуації на дорозі. В більшості випадків заселення в готель відбувається у вечірній час. У разі заселення в готель в ночі (23:00, 01:00; 02:00) - це не означає, що автобусний тур став з нічними переїздами. Час заселення в готель не впливає на статус тура "без нічних переїздів".

Що таке "гарантований тур"?

Автобусний тур зі статусом "гарантований" означає, що на цей тур проводиться пріоритетне бронювання. Такий тур має більший попит і він набирає необхідну кількість туристів для його здійснення. У разі, якщо в турі зі статусом "гарантований" хтось з учасників туру анулює заявку, такий тур може бути скасовано або перенесено.

Яке харчування в автобусних турах?
В екскурсійни[ автобусних турах в готелях передбачено харчування - сніданки. В залежності від категорії готелю, від країни де розташований готель - сніданки можуть мати різний об'єм їжі. Готель накриває сніданок на ту кількість учасників групи, яка вказана в документах по туру. У разі, якщо хтось з учасників автобусного туру буде вживати їжу більше ніж відведено на 1 людину, то комусь з учасників туру можуть не дістатися якісь продукти. Рекомендуємо приходити на сніданок завчасно. 
Якою мовою проводяться екскурсії?
Екскурсії в країнах ЄС проводяться виключно ліцензованими гідами-екскурсоводами! Мовою проведення екскурсії може бути мова відмінною від української. Пріоритет мають гіди-екскурсуоводи, які проводять екскурсії українською мовою. У разі відсутності такого гіда-екскурсовода, може бути залучений такий гід-екскурсовод, який буде проводити екскурсію іншою мовою ніж українська.
Як рахуються дні відпочинку на морі?
Дні відпочинку на морі в автобусному турі або в турі з авіаперельотом рахуються починаючи з моменту заселення в готель. 
Зазвичай за міжнародними стандартами заселення в готель відбувається після 14:00 за місцевим часом. Якщо готель має вільні номери та вони готові для заселення туристів, готель може дозволити заселитися раніше 14:00.
Відпочинок на морі закінчується з моменту виселення з готелю. Зазвичай за міжнародними стандартами виселення з готелю відбувається до 10:00 за місцевим часом.
Якщо ви побачите інформацію про термін відпочинку на морі, наприклад: 8 днів / 7 ночей - це буде означати що ваш відпочинок на морі буде рахуватися з 14:00 дня заселення, 8 днів / 7 ночей проживання в готелі та закінчується відпочинок на 8 день до 10:00 за місцевим часом. 
Після виселення з готелю, якщо заплановано виїзд до аеропорту або виїзд автобусом до України - ви зобов'язані слідувати інструкції керівника групи або іншого представника компанії туроператора.
Нагадуємо!
Перевірте завчасно термін дії своїх закордонних паспортів! Строк дії вашого закордонного паспорта повинен бути не менше 3-6 місяців з дати повернення з відпочинку.
Якщо у вашого закордонного паспорта скоро закінчується термін дії - подбайте про отримання нового паспорта!
Які автобуси використовуються в автобусних турах?
В екскурсійних автобусних турах використовуються автобуси єврокласу, які мають всі дозволи та право на перевезення пасажирів територією країн ЄС
Чи працюють в автобусах туалети?
У санітарних цілях і враховуючи екологічний комфорт всієї групи навіть при наявності в салоні автобуса туалета – він НЕ використовується (зачинений), для цього по маршруту передбачені регулярні санітарні зупинки. В Європі туалети в більшості випадків платні, тому закладіть в бюджет поїздки невелику суму готівки на ці цілі.
Чи є в автобусах розетки?
Наявність зарядних пристроїв, розеток в автобусах не гарантується!!! Просимо брати із собою зарядні пристрої для роботи вашого телефону або іншого гаджету.
Чи є в автобусах Wi-Fi?
НаявністьWi-Fi в автобусі не гарантується! Просимо враховувати це під час вашої подорожі. Рекомендуємо замовити пакет інтернету в роумінгу у свого мобільного оператора.
Чи можна в салоні автобуса вживати їжу, гарячі напої, алкоголь?
В цілях особистої безпеки суворо забороняється пересуватись по салону під час руху автобуса. В салоні автобуса суворо забороняється курити, вживати в салоні спиртні напої, вживати їжу, пити каву, чай. Гарячі напої (чай, кава) в автобусі готуватися НЕ будуть. Під час переїздів кожні 3-3,5 години будуть санітарні зупинки, де буде можливість придбати гарячі напої в кафе, автогрилях і т.д. В Євросоюзі введені правила, згідно з якими, забороняється без ліцензії і санітарної книжки європейського зразка використовувати в салоні автобуса окріп для приготування напоїв або продуктів .
Чи можна залишитися в країні, яку відвідуємо в турі?

Раз в неділю ми відправляємо дайджест з актуальними турами.

Використовуючи наш сайт ви погоджуетеся з політикою конфіденційності погодитись і закрити