ТО "Adriatic Travel": важлива інформація для туристів!
У зв'язку з надходженням багаточисленних запитань від туристів, стосовно отримання інформації, щодо скасованих туристичних поїздок в період введення карантинних заходів, та туристичних поїздок, які заплановані на майбутні період, хочемо повідомити про наступне:
у зв'язку з настанням обставин непереборної сили, а саме прийняття рішення Ради національної безпеки та оборони України від 13 березня 2020 року, щодо ситуації навколо розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та Наказу Президента України від 13.03.2020 №87/2020 згідно якого вводяться обмеження в перетині державного кордону України Туроператор ТОВ “Адріатік Тревел” був вимушений скасувати заплановані туристичні поїздки з дати введення обмеження в перетині державного кордону України до 14 квітня 2020 року. Інформація про це була надіслана турагентам та туристам.
1. Що робити, якщо ваш тур скасували?
Наші поради:
- перенести тур на більш пізніший термін. Ви можете перебронювати тур на будь-які дати до 15 грудня 2020. Кошти, які вже були вами сплачені за туристичні послуги, будуть перенесені на ваш особистий депозитний рахунок. Вартість туру при перебронюванні на іншу дату не зміниться. Якщо Ваша заявка оплачена в розмірі меншому 100% вартості туру, Ви можете здійснити доплату за ці туристичні послуги не пізніше ніж за 7 днів до дати виїзду згідно нового бронювання, по курсу на день оплати.
- у разі відмови від туристичних послуг, анулювання туру буде відбуватися відповідно до умов договору на туристичне обслуговування та з урахуванням відшкодування туроператору (турагенту) фактично здійснених ним витрат. Для анулювання туру необхідно скласти заяву в довільній формі, вказати куди саме вам повернути грошові кошти, та надіслати її Туроператору, через Турагента разом з копією договору на туристичне обслуговування. Термін розгляду заяви на повернення грошових коштів буде повідомлений додатково.
Розгляд заяви на повернення грошових коштів буде відбуватися після закінчення карантину і стабілізації ситуації.
2. Якщо вам потрібна додаткова інформація.
За отриманням додаткової інформації по вашій туристичній поїздці, зверніться будь-ласка до турагенції, де Ви замовляли туристичні послуги і вони на дадуть Вам детальну інформацію. В разі необхідності турагенція уточнить інформацію у Туроператора у письмовому вигляді.
3. Що відбувається у країнах в цей період?
Якщо у вас є питання по тому, що відбувається в різних країнах, ви можете зайти на сайт mfa.gov.ua. Тут є офіційна інформація щодо ситуації, що склалася.
4. Що робити якщо дати туру ще не наступили?
Якщо у вас була заброньована туристична поїздка в іншу країну і скоро настають дати виїзду, зверніться до турагенції, де було оформлено договір на туристичне обслуговування, вам нададуть інформацію про варіанти вирішення питання.
Ми пропонуємо не відмовлятися від відпочинку і просто перенести його на більш пізній термін або на інший напрямок.
У разі відмови від туристичних послуг, анулювання буде відбуватися відповідно до умов вашого договору на туристичне обслуговування та з урахуванням відшкодування туроператору (турагенту) фактично здійснені ним витрати.
5. Що робити, якщо до дати початку туристичної подорожі ще далеко?
Якщо до дати початку туристичної подорожі ще дуже далеко, наприклад, у вас оформлена туристична подорож в літній період, не поспішайте з радикальними рішеннями. Ситуація може змінитися в недалекому майбутньому.
6. Що таке фактично здійснені витрати туроператора?
У Туроператора є фінансові зобов'язання перед своїми партнерами: перевізниками, авіакомпаніями, готелями та ін. третіми особами, які надають безпосередньо послуги.
Не всі партнери скасовують штрафи за замовлені послуги, передбачені договірними відносинами.
Туроператор ТОВ “Адріатік Тревел” намагається мінімізувати всі фактично здійснені витрати.
7. Що буде з туристичними подорожами для випускників, школярів?
Якщо у зв’язку з карантинними заходами будуть змінені дати навчального процесу і змінені дати ЗНО, ми зробимо все можливе, щоб підлаштувати дати поїздок і не зашкодити навчальному процесу.
Вся актуальна інформація стосовно туристичних послуг Туроператора ТОВ “Адріатік Тревел” завжди висвітлюється на офіційному сайті adriatic-travel.com.ua та на офіційних сторінках компанії:
- Facebook - https://www.facebook.com/adriatictravel.com.ua/
- Спільнота для туристів Адріатік Тревел, де можна обговорювати всі питання - https://www.facebook.com/groups/adriatictravel.com.ua/
- Instagram - http://bit.ly/2TW7eGf
- Telegram - http://bit.ly/2TWVZgs
- Viber - http://bit.ly/2TTuYuo
- Messenger Facebook - https://m.me/adriatictravel.com.ua/
Також всю інформацію ви можете отримати у турагенції, де придбали туристичні послуги ТОВ “Адріатік Тревел”
Не зважаючи на складність ситуації, ми сподіваємося, що найближчим часом проблема з поширенням коронавірусу COVID-19 буде взята під контроль, та всі або більшість обмежувальних заходів щодо туристичних поїздок будуть зняті, і наші туристи знову зможуть насолоджуватися поїздками до чудових туристичних місць Європи.
До скорої зустрічі у наших турах! Бережіть себе і своїх близьких!
Світ стає ближчим з "Adriatic Travel"!