Болгарія - 2020! Важлива інформація від готелю "Aurora Complex" (st. Constantine & Elena)!
26.05.2020
Доброго дня, шановні колеги!
Надаємо актуальну, на сьогоднішній день, інформацію про заходи медичної безпеки і дезінфекції від менеджменту комплексу "Aurora Complex" у зв'язку з COVID-19 на сезон 2020 р.
ПЕРСОНАЛ:
- Персонал проінструктований щодо дотримання високої особистої гігієни (чиста робочий одяг, регулярне миття і дезінфекція рук, використання особистих захисних засобів - маски, рукавички і т.д.).
- Щодня перевіряється температура кожного співробітника.
- При наявності симптомів захворювання, працівник не допускається до роботи.
- Забезпечено запас особистих захисних засобів для співробітників (шолом, окуляри, маска, рукавички, фартух).
- Персонал стежить за підозрілими випадками у гостей з симптомами застуди і повідомляє менеджменту.
- Співробітники зберігають дистанцію в 1,5 м. як між собою, так і по відношенню до гостей.
- Співробітники користуються роздягальнями та приміщеннями для відпочинку за графіком, щоб уникнути скупчення народу в закритих приміщеннях.
ФОЙЄ:
- Багаторазове прибирання та дезінфекція підлоги, дверних ручок, парапетів, ліфтів, м'яких меблів, санітарних вузлів за графіком.
- Недопущення скупчення гостей групами. Дотримання відстані між гостями.
- При заїзді великих груп, в фойє будуть допускатися по 2 людини або по 2 сім'ї, а інші будуть чекати своєї черги у дворі готелю.
- Гостям радять користуватися сходами, а тим, хто вирішив скористатися ліфтом, рекомендують заходити по 2 людини або членам однієї сім'ї.
- Наявність інформаційних табло і/або листівок на різних мовах, що містять основні правила дотримання особистої гігієни та дистанції між собою (уникати обіймів, поцілунків, рукостискань, правильне миття рук, дезінфекція рук після контакту з грошима, документами та ін., дотримання хоча б 1,5 метра дистанції по відношенню до інших гостей і персоналу, кашель і чхання - в серветку, яка після використання викидається в бачок для сміття з кришкою).
- Готель має в своєму розпорядженні достатню кількістю захисних масок для гостей.
- Регулярне провітрювання фойє.
РЕЦЕПЦІЯ:
- Дезінфекція ключів при кожному прийомі/видачі.
- Багаторазова дезінфекція стійки рецепції.
- Стеження за дотриманням дистанції між очікуючими.
- Маркування на підлозі для дотримання дистанції між очікуючими.
РЕСТОРАН:
- Столи в ресторані розташовані на відстані 1,5 м. між собою. За один стіл допускаються максимум 4 люд. або члени одной сім'ї.
- Організовано односторонній потік руху через ресторан.
- Прилади попередньо розкладені на столах або видаються співробітниками ресторану в особистих захисних засобах, щоб уникнути дотику до них багатьма людьми.
- На вході в ресторан поставлені дезінфектанти.
- Столи і стільці прибираются і дезінфікуються після кожного гостя.
- Співробітник в рукавичках і масці накладає їжу зі шведського столу в тарілки гостям. Гостям не дозволяється чіпати їжу і прилади, якими її накладають. Їжа на шведському столі захищена скляними перегородками.
- Стільниці шведського столу регулярно миються і дезінфікуються.
- Напої з диспенсера наливаються барменом в захисних засобах.
БАСЕЙН:
- Поставлено дезинфектант в зоні басейну і гостям слід ними користуватися перед входом в зону.
- Шезлонги розташовані на потрібній відстанні.
- 3 рази на день перевіряються показники води, а результати записуються в щоденник.
ПОСУДОМИЙНА:
- Регулярно перевіряється справність посудомийної машини, температура, при якій працює машина, наявність миючого засобу та дезінфекція.
ГОТЕЛЬНИЙ НОМЕР:
- Крім щоденного генерального прибирання при звільненні номера, акцентується увага на дезінфекцію:
- санітарних приміщень, підлоги і стіни ванної, крани, фени, дзеркала;
- дверні ручки, шафи, столи;
- всі поверхні;
- стакани;
- телефон;
- міні-бар;
- вмикачі, дистанційні пристрої;
- сміттєві бачки. - Номер провітрюється щодня.
- Постільна білизна, рушники, ковдри і покривала миються сервісним центром при температурі води не менше 60°С з додаванням дезинфікуючого засобу до прального порошку.
ПРОЦЕДУРА ПРИ ОТРИМАННЯ СКАРГИ НА НАЯВНІСТЬ СИМПТОМІВ У ГОСТЕЙ КОМПЛЕКСУ "AURORA":
- При отриманні скарги туристом на наявність симптомів застуди/грипу, він буде ізольований в спеціально відведену для цього кімнату.
- Відразу ж надається лікар, який огляне гостя.
- Контактних осіб-супроводжуючих попросять залишитися в своїх номерах до отримання подальших інструкцій від органів охорони здоров'я.
- До з'ясування випадку, їжа і напої гостю з симптомами будуть доставлятися йому в номер, при дотриманні суворих заходів безпеки. По можливості, гість буде обслуговуватися одним співробітником в повному комплекті захисних засобів (маска, рукавички, окуляри, фартух з рукавами).
- Постільна білизна та рушники з номера ізольованого гостя подаються в прання окремо, з проханням більш ретельної дезінфекції.
- Після ізоляції гостя, проводиться дезінфекція місць, в яких він перебував.
Світ стає ближчим з "Adriatic Travel"!