Болгарія - 2020! Важлива інформація від мережі

Болгарія - 2020! Важлива інформація від мережі "RIU hotels"!

27.05.2020

Доброго дня, шановні колеги!
Надаємо, актуальну на сьогоднішній день, інформацію про індивідуальні заходи медичної безпеки і дезінфекції, зроблених менеджментом готелeй з мережі "RIU hotels" у зв'язку з COVID-19 на сезон 2020 р.

Дата відкриття даних готелів:

  • RIU HELIOS BAY / Obzor: 18.06.2020 
  • RIU HELIOS PARADISE / Sunny Beach: 18.06.2020 
  • RIU ASTORIA / Golden Sands: 19.06.2020

Для інших готелів з мережі "RIU hotels" щодо дати відкриття проінформуємо Вас коли менеджмент готелів надасть дод. інформацію.

Заходи при прийомі і розміщенні:

  • Обмеження максимальної заповнюваності готелів на 50% або 60%.
  • Перевірка температури тіла гостей при заїзді.
  • Поступове впровадження реєстрації заїзду через веб-сайт (щоб максимально скоротити необхідність фізичного контакту з документами).
  • Встановлення спеціальних перегородок на стійках реєстрації.
  • Підтримування безпечної відстані або використання співробітниками засобів індивідуального захисту (ЗІЗ).
  • Дезінфекція робочого місця і робочих інструментів після закінчення зміни, а також пріоритетне використання додатка готелю, розроблене для мобільних пристроїв, для отримання інформації та розкладів, що також необхідно для уникнення фізичного контакту з документами.
  • Новий час виїзду встановлюється на 11:00, а час заїзду на 16:00, це необхідно для того, щоб прибирання номерів була проведена за новими правилами.
  • Буде відключена інтерактивна функція, встановлених у вестибюлях готелів екранів інформаційних стендів, ці пристрої будуть постійно демонструвати повтори інформаційних блоків.

Номери та прибирання:

  • З номерів приберуть всі предмети, які не є предметами першої необхідності, як наприклад: кавоварки, журнали, інформаційні брошури або пакети для пралень; набір туалетного приладдя включатиме лише предмети першої необхідності, в кожному номері буде встановлено флакон з гелем для дезинфекції.
  • У свою чергу, персонал буде слідувати правилам, які виключать можливість перехресного зараження при збиранні номерів.
  • Для прибирання номерів використовуються три ганчірки різних кольорів: для прибирання тераси, самого номера і ванної кімнати (прибирання проводиться саме в цьому порядку), для прибирання кожного номера використовується новий набір ганчірок. Вводиться використання перевірених дезінфікуючих засобів від вірусів і обов'язкове використання засобів індивідуального захисту для всіх співробітників. Крім того, додатково щодня будуть дезінфікувати такі елементи, як телевізійний пульт, телефони, дверні ручки, двері або штори; також після виїзду клієнтів в номері буде розпорошено дезінфікуючий засіб від вірусів і заїзд нових клієнтів буде здійснений тільки після закінчення часу, встановленого виробником засобів.
  • У готелях буде створено «підрозділ з проведення дезінфекції», що спеціалізується на прибиранні номерів, в яких проживають клієнти з симптомами або поставленим діагнозом: коронавірус. У випадках, коли можливі хворі клієнти не зможуть бути відправлені до медичних установ, в готелях буде відведена особлива зона, в якій будуть встановлені суворі правила заселення і проживання в номерах, а також особливі заходи прибирання.

Ресторан:

  • RIU приймає тверде рішення зберегти пропозицію шведського столу, настільки характерне для пакета послуг мережі готелів і яке дуже цінують клієнти. Для підтримки цієї послуги, будуть встановлені правила безпеки, яким повинні будуть слідувати як працівники, так і клієнти готелів.
  • Гості будуть ділитися на зміни для обіду і вечері, буде зменшено кількість місць в ресторанах і введена обов'язкова дезінфекція рук на вході. Всі клієнти повинні використовувати маску і рукавички в зоні шведського столу, буде розширено вибір індивідуальних порцій і продуктів в упаковках, а також збільшено приготування їжі в присутності відвідувачів.
  • Буде встановлена ще більш сувора перевірка температури тіла, часта зміна столових приладів, а також введені спеціальні заходи гігієни та безпечну відстань між працівниками. Використовуватимуться одноразові скатертини, столові прилади будуть сервіровані на кожному столику, розподіл столиків буде проводитися дотримуючись безпечної відстані, далеко від місць з високою прохідністю, серед інших заходів.

Басейни і технічне обслуговування:

  • Буде обмежено кількість місць в зонах басейнів, шезлонги і сонячні парасольки будуть встановлені на безпечній відстані один від одного, скасовується картка для обміну мокрих рушників після купання.
  • Прибирання та дезінфекція території басейнів і джакузі буде проводиться частіше, для дезінфекції води будуть використовуватися необхідні в даній ситуації кошти; персонал буде використовувати маски і рукавички в якості засобів індивідуального захисту.
  • Персонал, відповідальний за технічне обслуговування, буде зобов'язаний стежити за роботою кондиціонерів, а також забезпечувати знезараження і контроль роботи мийних відділень і тунелів, після закінчення зміни всі робочі інструменти повинні бути дезінфікувати.

Протокол вжитих заходів знайдете в прикріпленому файлі: ↓ ТУТ ↓

 

Світ стає ближчим з "Adriatic Travel"!

Раз в неділю ми відправляємо дайджест з актуальними турами.

Використовуючи наш сайт ви погоджуетеся з політикою конфіденційності погодитись і закрити