Болгарія - 2020! Важлива інформація від мережі готелів

Болгарія - 2020! Важлива інформація від мережі готелів "МРМ hotels"!

05.06.2020

Доброго дня, шановні колеги!
Надаємо актуальну, на сьогоднішній день, інформацію про актуалізації заходів медичної безпеки і дезінфекції від менеджменту мережі готелів "МРМ hotels", у зв'язку з COVID-19 на сезон 2020 р.

Просимо ознайомити ТУРИСТІВ з необхідними санітарними заходами та правилами безпеки, а також поставити їх до відома, що дотримання заходів і правил є ОБОВ'ЯЗКОВИМИ.

  • MPM Arsena (Nessebar)
  • MPM Kalina Garden (Sunny Beach)
  • MPM Astoria (Sunny Beach)
  • MPM Orel (Sunny Beach)

Готелі мережі "МРМ" діють виходячи з вказівок Світовий організації охорони здоров'я і Міністерства туризму Болгарії щодо функціонування в місцях короткотермінового проживання і харчування в умовах небезпеки зараження COVID-19, які узгоджені з Міністерством охорони здоров'я та Агенством з безпеки продуктів Болгарії. Розроблено загальний звід правил з процедурами, який кожен з об'єктів буде застосовувати.

РЕЦЕПЦІЯ - заселення/звільнення номерів готелю:

  • Захисні PVC екрани на рецепції.
  • Співробітники будуть працювати в масках і рукавичках.
  • Відокремлений чек-ін/чек-аут коридор.
  • Одночасне заселення/звільнення номерів допускається максимум по 2 чол. або 1 сім'я. Решта гостей чекатимуть на певному місці, дотримуючись дистанції 2 метри, де можливо, будуть позначення відстані.
  • Для гостей з організованим тур. транспортом (групові трансфери) буде зроблена організація по негайному заселення по приїзду і, відповідно, звільнення в найкоротший термін перед від'їздом, з метою мінімілізаціі скупчення очікують на одному місці.
  • Гостей на особистому транспорті прохання проінформувати про додержання часу чек-ін/чек-аут. Раніше заселення і пізніше звільнення можливі, але тільки після узгодження і підтвердження з боку готелю в рамках 1-2 днів до приїзду.
  • Безконтактна оплата послуг в готелі.
  • Дезінфекція зони рецепції кожну годину або частіше, на розсуд працівника або коли це необхідно.

ГОТЕЛЬНІ НОМЕРИ:

  • На цьому етапі, кількість використовуваних номерів в кожному готелі буде зменшено на 25-30%.
  • Повна дезінфекція номера перед заселенням гостей.
  • Щоденна дезінфекція всіх контактних поверхонь і критичних точок (пульти дистанційного керування, ключі-карти, ручки, міні-бари, телефони і т.д.), включаючи ванну кімнату і балкон.
  • Будуть надані дезінфектанти в кожен номер, а індивідуальні засоби захисту будуть надані за запитом на рецепції. Ізоляція певної кількості приміщень, при необхідності ізолювання гостя з симптомами COVID-19.
  • Декоративні подушки та ковдри будуть вилучені з номерів, згідно розпорядження керівних органів.
  • Дод. комплекти постільної білизни і подушок буде надано після заявки на рецепції.
  • Тимчасово припиняється надання бутильованої мінеральної води в номери.

СПІЛЬНА ТЕРИТОРІЯ:

  • Диспенсери з дезінфектантами будуть розташовані по всій території готелю і його об'єктів - вхід в готель, фойє, рецепція, перед ліфтами, вхід в ресторан, лобі-бар, бар на басейні, снакс станція, бістро, дитячий клуб, на місці зустрічей з представником тур. фірм.
  • Прибирання та дезінфекція загальних частин і критичних точок, таких як кнопки ліфтів, парапети, коридори, дверні рами, сходи, сан. приміщень, багажне відділення і т.д. здійснюються схваленими для цьієї мети засобами з біоцидною дією і частотою використання згідно з вказівками.
  • Розподіл зон відпочинку і місць в лобі на максимально до 4 чол. з відстанню в 1,5 м.
  • Місце для зустрічі з представником тур. фірми - максимально 2 чол. або 1 сім'я. Представник тур. фірми попередньо буде перевірений на наявність медичної маски і шолома, а також йому буде виміряна температура.
  • Інформаційні папки і табло тур. фірми - допускається їх використання, на території об'єктів, будуть регулярно дезінфікувати.
  • Обмеження за кількістю чол. в ліфтах - 2 людини або 1 сім'я.

ЇЖА ТА НАПОЇ:

  • Особливе розташування столів з дотриманням дистанції в 1,5 м. і користуванням максимум 4 чол. Або членами однієї сім'ї. Також присутній односторонній рух всередині і на терасі ресторану.
  • Захисні перегородки на всіх точках, де надають їжа і напої - ресторан, бар, пул-бар, бістро, снакс. Вводиться система роботи "за склом", де гості будуть вказувати, що бажають.
  • При необхідності, в основному ресторані буде готовність введення обслуговування на основному харчуванні і на два сітінга.
  • Повна дезінфекція залів перед кожним основним харчуванням і дезінфекція столів і стільців після кожного гостя.
  • Регулярна прибирання та дезінфекція барів, снакс станцій, стільниць і захисних перегородок за допомогою схвалених препаратів.
  • Прийом продуктів - їжі і напоїв, а також підготовка продуктів відповідно до вимог Міністерства охорони здоров'я і Регіональних інспекція охорони здоров'я і вписування всіх процедур в контрольні щоденники.

БАСЕЙН І ПЛЯЖ:

  • Розташування парасольок і шезлонгів по 2 на відстані мінімум 3 метра від інших. При зміні вимог, менеджмент змінить організацію. Розташування парасольок і шезлонгів на пляжі згідно вимог Міністерства туризму і охорони здоров'я.
  • Диспенсери з дезінфектантами для рук в зоні поруч з басейном / пул-бар / снакс-станція / бістро / будка з напоями на пляжі.
  • Дезінфекція шезлонгів і місць для сидіння біля басейну - після кожного гостя і готовність до дезінфекції на прохання гостей. Дезінфекція зони басейну мінімум 2 рази на день або частіше, якщо це необхідно.
  • На цтому етапі, залишиться закритим внутрішній басейн готелю "MPM Arsena", також парна лазня і сауна.

ДИТЯЧІ КЛУБИ І АНІМАЦІЯ:

  • Денна анімація для дітей і дорослих з підібраними відповідними безконтактними розвагами.
  • Дезінфекція всіх предметів для креативних занять з дітьми.
  • Дотримання дистанції під час занять з дорослими.
  • Регулярна дезінфекція дитячих майданчиків зі встановленими для цієї мети препаратами.
  • З зв'язку з ситуацією, на цьому етапі відпадають вечрні шоу-програми, через не можливості гарантувати дотримання дистанції між гостями. При зміні ситуації, дії будуть відновлені. Зони для сцени будуть трансформовані в сонячні тераси для гостей і зони для спортивних заходів - йога, пілатес та ін.
  • Закриті дитячі клуби функціонувати не будуть, будуть використовуватися тільки ті, що на відкритому повітрі. Буде проводиться регулярна дезінфекція та обмежиться кількість дітей в кожному заході, які будуть проводиться за графіком.

ПЕРСОНАЛ:

  • У кожному готелі буде призначено відповідального за безпеку, який буде стежити за дотриманням заходів і норм роботи в об'єкті, як з боку співробітників так і з боку доставщиків і гостей готелю.
  • Щоденний контроль тілесної температури персоналу перед початком зміни, а також і під час роботи. Співробітники зі скаргами на стан здоров'я не будуть допускатися на робоче місце.
  • Індивідуальні засоби захисту - для кожного співробітника на всіх рівнях обслуговування (маски, рукавички і шоломи там, де це необхідно).
  • Навчання щодо нових додаткових вимог до поведінки і роботи в нових умовах.
  • Всі щоденники реєстрації діяльності до сьогоднішнього дня залишаються в дії, вводяться і нові, з метою реєстрації додаткових процедур. Щоденники ведуться згідно з вимогами Регіональних інституцій охорони здоров'я (трудової медицина та інших контрольних органів) і забезпечують відстеження всіх потоків і діяльності на території об'єктів.
  • Доступ доставщиків, співробітників зовнішніх фірм, партнерів і/або їх виконавців до об'єктів буде здійснюватися за певним методом - після вимірювання температури, в обов'язковому порядку в масках, рукавичках і шоломах, в залежності від специфіки їх діяльності записуються в щоденник.
  • Договір з медичним центром, при необхідності обслуговування гостей готелю і співробітників.

Світ стає ближчим з "Adriatic Travel"!

Раз в неділю ми відправляємо дайджест з актуальними турами.

Використовуючи наш сайт ви погоджуетеся з політикою конфіденційності погодитись і закрити