Болгарія - 2020! Важлива інформація від готелю "Burgas Beach" (Sunny Beach)!
09.06.2020
Доброго дня, шановні колеги!
Надаємо актуальну, на сьогоднішній день, інформацію про заходи медичної безпеки і дезінфекції від готелю "Burgas Beach", у зв'язку з COVID-19 на сезон 2020 р.
Просимо ознайомити ТУРИСТІВ з необхідними санітарними заходами та правилами безпеки, а також поставити їх до відома, що дотримання заходів і правил є ОБОВ'ЯЗКОВИМИ.
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ:
- У готелі працює компетентний персонал, який буде докладати і перевіряти заходи щодо запобігання забруднення і санітарні стандарти.
- Створено процедурні та санітарні протоколи на всіх рівнях обслуговування.
- Створено контрольні формуляри і чек-листи для всіх процедур.
- Система протоколів знаходить ефективне застосування на підприємстві.
- Крім перевірки, робляться додаткові дії, при їх необхідності.
- Позначена дотримувана дистанція на місцях можливого скупчення народу.
- Присутній дезінфектант для рук на спиртовій основі, схвалений Міністерством охорони здоров'я в закладі харчування і громадських зонах.
- Проводиться регулярне навчання щодо планових заходів і протоколів для співробітників готелю.
- Створена необхідна організація для зустрічей керівників відділів в безпечних умовах, які проводяться через конференц-зв'язок і дистанційні навчальні програми.
- Проводяться навчання по роботі з санітарними матеріалами і захисними засобами.
- Створені інформаційні табло по санітарним заходам COVID-19, мінімум на 3 мовах, в зонах персоналу і в загальних частинах.
- В об'єкті присутні захисні маски і обладнання.
- На рецепції гості отримують інформацію по санітарним заходам і практиці, а також розпорядженням, яких необхідно дотримуватися.
- Регулярно вносяться в протокол дії з прибирання в окремих зонах.
- Гарантується, що всі системи і устаткування, які використовуються при заселенні (електронні системи, системи опалення, вентиляції, кліматизації, посудомийні і пральні машини, холодильники, ліфти) обслуговуються постійно спеціалізованими службами або спеціалістами, навченими на місці.
- Регулярно чистяться/змінюються вентиляційні фільтри.
- Приміщення провітрюються, при необхідності.
- Вимірюється температура співробітникам перед початком і після закінчення зміни.
- Розписані необхідні заходи, в разі виявлення підвищеної температури.
- Керівники відділів проходять регулярне навчання, яке охоплює закупівлі, отримання, збереження товарів, кухню і виробництво їжі, пов'язані з заходами та процесами безпеки і гігієною продуктів.
- Внутрішні магазини і сфери послуг пристосовані до необхідних санітарних заходів.
- Створено протокол, який інформує гостей про процедурах заселення в готель, правилах соціальної дистанції і ризик зараження.
- Дозволяється послуга доставки багажу, за бажанням гостя.
- У зоні рецепції знаходиться дезінфектант на спиртовій основі.
- Бажаний вид оплати - безготівковий.
- Всі предмети дезінфікуються (ручки, ключі та ін.).
- Надано достатню кількість захисних засобів для персоналу.
ПРАВИЛА І РОЗПОРЯДЖЕННЯ У ЗАГАЛЬНИХ ЧАСТИНИ:
- У зонах відпочинку та соціалізації є антисептик для рук на спиртовій основі.
- При прийомі на роботу, проводиться перевірка стану здоров'я кандидата.
- Після звільнення номера, проводиться дезінфекція всіх поверхність і пристроїв в номері.
- Вжито заходів щодо використання одноразових засобів (шампуні, мило, шапочка для ванної, склянки, тарілки, прилади).
ПРАВИЛА І РОЗПОРЯДЖЕННЯ У КУХНІ:
- Керівництвом готелю створений протокол за процедурою збирання в кухні, в який вносяться всі виконані роботи. Ведеться суворий контроль.
- Додаються вимоги з безпеки продуктів при прийомі, підготовці, обробці та приготуванні продуктів.
- Записуються процеси моніторингу, створені для безпеки продуктів, що надалі підлягає перевірці.
- При необхідності, вживаються заходи для перевірки безпеки продуктів.
- Всі продукти зберігаються в спеціально призначеному для цього посуді, також використовується спеціальне покриття.
- Збереження продуктів здійснюється відповідно до груп продуктів.
- У приміщеннях збереження продуктів проводиться регулярний контроль і документація рівня температури і вологості, які перевіряються кваліфікованим персоналом.
- Кожен день беруться проби продуктів з етикетками.
- У кухнях поставлені якісні і надійні баки для сміття з кришками. Сміття викидається відповідно до вимог.
- Співробітники кухні працюють у відповідній уніформі з захисними засобами, без ювелірних прикрас та аксесуарів, за цим ведеться строгик контроль.
- Ведеться контроль доступу в приміщення.
- Чистий і брудний посуд поділяються в зоні миття посуду.
- Миючі засоби зберігаються окремо.
СЕКТОР ‘ЇЖА ТА НАПОЇ’:
- Дотримується мінімальна відстань між столами - 1,5 м. і 60 см. між стільцями.
- Всі прилади миються перед і після використання.
- Відсутня послуга самообслуговування по відношенню машин для кави, чаю, диспенсерів і автоматів для напоїв і тому подібних пристроїв. Це стосується і буфету - бажані страви і напої будуть подаватися персоналом ресторану.
- Меблі та посуд (крім одноразового), настільні аксесуари обробляються спеціальними засобами на спиртовій основі після кожного використання.
БАСЕЙН:
- У зовнішніх басейнах підтримується вміст хлору 1-3 ppm. Дані вносяться в протокол і періодично перевіряються.
- Вносяться до протоколу передбачені заходи з прибирання та дезінфекції сан. приміщень і роздягальні в зоні басейнів. У разі необхідності, вводяться додаткові заходи.
ЗОНА ‘ФІТНЕС’:
- Присутні дезінфікуючі засоби для рук в зонах фітнесу.
- Забезпечена хороша циркуляція повітря і контроль вологості повітря.
АНІМАЦІЯ:
- Акцентовано увагу на допустиму кількість осіб.
- При вході в приміщення або зони проводження заходів забезпечено дезінфектанти для рук.
БЕЗПЕКА:
- Координовані процедури в відділі з безпеки з іншими відділами в готелі.
- Коли мануальний контроль необхідний, охорона зобов'язана використовувати одноразові рукавички, маски, а після перевірки - миття руки і обробляти їх дезинфектантом.
СЛУЖБОВЕ ЖИТЛО ПЕРСОНАЛУ:
- Відвідування друзів, родичів і т.д. строго заборонено.
- Вжито санітарні та заходи щодо дотримання дистанції.
ВИКИД ВІДХОДІВ:
- Призначено компетентний персонал, який буде відповідальним за знешкодження і викиду відходів. Всі процеси вносяться в спеціальний протокол і перевіряються компетентним персоналом.
- Під час роботи, персонал використовує захисну уніформу, рукавички, маски.
- Періодично миються і дезінфікуються зони і весь інвентар для відходів.
- Медичні і господарські відходи сортуються і викидаються офіційними компаніями по знешкодженню відходів.
БОРОТЬБА З ШКІДНИКАМИ:
- Додаються і документуються заходи по боротьбі з комахами і шкідниками відповідно до протоколу, створеним керівництвом.
- Заходи по боротьбі з комахами і шкідниками проводяться і перевіряються компетентним персоналом.
- Співробітники працюють у відповідній захисній уніформі - рукавички, маски, комбенізони, чоботи, окуляри і т.д.
- У наявності документація компанії по боротьбі з комахами і шкідниками, сертифікати відповідності, інформаційні бюлетені безпеки, договір надання послуг, страхові полюси доставщика послуг.
ПРИЙОМ І ЗБЕРЕЖЕННЯ ТОВАРІВ:
- Керівництвом готелю ведеться стеження і контроль із закупівлі, прийому і збереження товарів для закладу відповідно до протоколу, який регулярно перевіряється. При необхідності, робляться додаткові заходи.
- Співробітники відділу використовують захисні засоби - рукавички і маски, уніформи.
- Дотримується дистанція і заходи щодо мінімального контакту між постачальник і співробітниками складу.
- Перевага надається ліцензованим постачальникам, пакетований продуктам і упакованим товарам.
ЗАХОДИ ЩОДО ІЗОЛЯЦІЇ І КАРАНТИНУ:
- Строго визначені заходи з надзвичайних випадків, які повинні вживатися інструктованими співробітниками по відношенню осіб, які виявляють симптоми і у випадках сумнівів.
- Інформація та дані, які повинні досягти відповідних органів і осіб, надається по необхілних каналах.
- Персонал поінформований про план дії, в разі прояву ознак і симптомів захворювання гостями (кашель, млявість, температура і т.д.).
- В готелі визначені сектори, в разі надзвичайної ситуації.
- Визначено правила збирання безпосередньо після використання і евакуаціі сектора ізоляції.
- Розписані і перевірені описи та практики з прибирання секторів ізоляції. При необхідності, проводяться перевірки щодо виконання робіт.
- У разі підозри на COVID-19 у співробітника, ситуація доповідається компетентному менеджменту.
- Гарантується, що всі текстильні вироби - постільна білизна, рушники та ін. із кімнати зараженого короновірусом гостя, буде перенесено до пральні у окремих мішках, а також співробітники будуть повідомлені, що це білизна має пратись окремо.
Світ стає ближчим з "Adriatic Travel"!