Болгарія - 2020! Важлива інформація від готелю "Best Western Premium Inn"!
Доброго дня, шановні колеги!
Надаємо актуальну, на сьогоднішній день, інформацію про заходи медичної безпеки і дезінфекції від готелю Best Western Premium Inn у зв'язку з COVID-19 на сезон 2020 р.
ПРИ ПОСЕЛЕННІ НА РЕЦЕПЦІЇ:
- Стимуляція заходів "соціальної дистанції".
- Дезінфекція ручок і обладнання після використання кожним клієнтом.
- Дезінфекція всіх карт-ключів перед наданням гостям і при їх отриманні назад. Дезінфекція рук після спілкування з кожним гостем.
- У фойє надані дезінфектанти для рук, як для гостей, так і для співробітників готелю.
- Дезінфекція всіх контактних поверхонь і обладнання на рецепції після кожного гостя, включаючи стійку рецепції, ручки, клавіатури, компьютерні мишки.
- При поселенні гостю, який виявляє симптоми COVID-19 - включаючи високу температуру або кашель, готель зберігає за собою право відмови в поселенні такого гостя. На рецепції встановлена інформаційна табличка, яка містить інформацію про це.
- У разі, якщо гість проявляє симптоми під час перебування в готелі:
* Негайно потрібно зв'язатися з місцевим органом охорони здоров'я;
* Потрібно повідомити фронт менеджера або генерального менеджера готелю.
ПРОЦЕДУРА ПРИБИРАННЯ Й ДЕЗІНФЕКЦІЇ ЗАГАЛЬНИХ ЗОН:
- Використовується реєстрований дезинфектант ЕРА для обробки всіх поверхонь, особливо - зон з частим контактом.
- Проводиться регулярне прибирання та дезінфекція всіх контактних поверхонь, таких як рецепція, меблі в лобі зоні, ресторані, підлоги, бізнес центр, машини для льоду і кава-автомати, сміттєві бачки, парапети і сходові майданчики, громадські сан-вузли.
- Складено графік прибирання, мінімум кажні 2-4 години, або частіше, залежно від потоку гостей, персональна і службова доставки.
- Акцентовано особливу увагу на точки частого дотику, включаючи дверні ручки, ключ-карти, двері ліфтів і їх кнопки (внутрішні та зовнішні), парапети, підлоги, громадські сан-вузли, меблі в лобі-барі і ресторані.
- Надано засоби швидкої дезінфекції як для гостей так і для персоналу готелю.
ВИМОГИ ДО ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЮ:
- Всім хворіють співробітникам вказано залишитися вдома.
- Кожен співробітник зобов'язується перед початком зміни переодягнутися в чисту уніформу.
- Потрібно, щоб кожен співробітник по прибуттю на роботу, мив руки, під час зміни він повинен робити це часто і уникати контакту з очима, носом і ротом.
- В кінці зміни всі робочі приміщення дезінфікують.
- Покоївки використовують рукавички під час прибирання загальних частин, номерів і при роботі з брудною білизною.
- Потрібно, щоб співробітники готелю доповідали керівництву про можливий контакт з гостем, який має позитивний тест на COVID-19, або проявляє симптоми про наявність такого. Якщо співробітник повідомить, що тестований на COVID-19 і тест виявився позитивні, він повинен терміново зв'язатися з місцевими Органами охорони здоров'я.
- Всі співробітники повідомлені про гостей з високим ризиком, які перебувають в готелі. Якщо співробітник відчує себе незручно при контакті з таким туристом, йому будуть надані інші умови праці.
ПРАВИЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ БАСЕЙНУ Є АБСОЛЮТНО БЕЗПЕЧНИМ:
Світова організація з охорони здоров'я заявляє, що залишкова концентрація вільного хлору>0.5mg/1 в воді басейну при контакті з pH>8.0 після 30 хв. дії достатня для ліквідації вірусів короновіруса. Таким чином, готель вживатиме всіх необхідних заходів для осягнення даного ефектів. А гостям готель радить зберігати правила особистої гігієни. Наприклад, якщо є ризик дотику до поверхонь, таких як лавки в роздягальнях, ручки, кнопки та ін., Потрібно вимити руки перед тим, як увійти в басейн. Так само радять приймати душ перед і після відвідин басейну. Готель, в свою чергу, буде регулярно проводити прибирання і дезінфекцію обладнання, душових, лежаків, парасольок, сходи і т.д., спеціально призначеними для цього засобами.
Світ стає ближче з "Adriatic Travel"!