Болгарія - 2020! Важлива інформація від готелю "Berlin Golden Beach" (Golden Sands)!
15.06.2020
Доброго дня, шановні колеги!
Надаємо актуальну, на сьогоднішній день, інформацію про заходи медичної безпеки і дезінфекції від готелю "Berlin Golden Beach", у зв'язку з COVID-19 на сезон 2020 р.
Просимо ознайомити ТУРИСТІВ з необхідними санітарними заходами та правилами безпеки, а також поставити їх до відома, що дотримання заходів і правил є ОБОВ'ЯЗКОВИМИ.
Співробітники:
- Вимірювання температури співробітників на вході і виході з робочого місця, а також періодично при необхідності. Якщо симптоми підозрюються, співробітники оглядаються на місці черговим лікарем.
- Службові машини, робочі зони, приміщення загального користування та офіси співробітників використовуються відповідно до соціальної дистанції, створені правила їх чищення та дезінфекції, які поширюються на всі засоби індивідуального захисту.
- Співробітники у яких є підозри на грип, застуду або хвороба, не можуть працювати без явного дозволу лікаря на місці.
Гості:
- Туристи, що прибувають на автомобілі направляються на зазначені місця для паркування співробітником готелю, який оснащений шоломом і рукавичками і проінструктований дотримуватися необхідної відстані. Туристам рекомендується почекати в своїй машині, щоб їх запросила охорона готелю, щоб уникнути скупчення людей.
- Туристи, що прибувають на автобусі чекають своєї черги в місці, позначеному готелем під відкритим небом, перед заїздом.
- При вході в готель "Berlin Golden Beach Hotel" вимірюється температура їх тіла, після чого вони дезінфікують руки дезінфікуючим засобом з спеціально розроблених дозаторів. При вході до вестибюлю допускається мінімальна кількість гостей, щоб дотримуватися необхідну відстань між туристами 1,5 м. Інші туристи чекають зовні на відстані один від одного. На стійці реєстрації не допускається багато людей і гості чекають своєї черги у вестибюлі на відстані. На території приймального пристрою розміщуються знаки, які вказують, куди йти і на якій відстані чекати, щоб регулювати потік вхідних і вихідних гостей.
- Реєстрація проводиться не більше ніж для двох туристів або сім'ї з дітьми. Рецепція персоналу обладнана шоломом і рукавичками. Після оформлення і заповнення необхідних документів робочий стіл на рецепшене дезінфікується і готується для наступних туристів. Ключ-карти для номерів дезінфікуються після кожного використання, при цьому рекомендуєтся оплата кредитною або дебетовою карткою, а не готівкою. Під час перебування на стійці реєстрації карти ключів не залишають. Гостей направляють до ліфта, де адміністратор відстежує необхідну відстань і обмежує його використання до мінімуму. Допускається використання ліфта максимум для двох чоловік або сім'ї. Після кожного гостя кнопки ліфта дезінфікуються. Для зручності гостей в кабінах ліфта є дезінфікуючий засіб.
- Туристам уделяется особое внимание, чтобы ознакомиться с информационными стендами по правилам безопасности, размещенными на стойке регистрации и в отеле. Усиление связи сотрудников рецепшн с туристами о мерах предосторожности, принятых для их безопасности и комфорта. Гостям будет рекомендовано соблюдать дистанцию и правила личной гигиены, будут проинформированы, что в случае высокой температуры и усталости не обязательно покидать свою комнату, а также сообщить на рецепшн по телефону.
- У персоналу на стійці реєстрації є номери телефонів медичної бригади в готелі і швидкої медичної допомоги. Аптечка, одноразові маски і рукавички, термометри та дезінфікуючі засоби доступні на стійці реєстрації. У разі підозри на Коронавірусну інфекцію гостя в готелі, він буде ізольований в заздалегідь підготовленому приміщенні. Він буде забезпечений маскою, рукавичками і дезинфікуючим засобом і буде лікуватися заздалегідь певною людиною. Поруч з ізоляційною кімнатою буде обладнаний кабінет лікаря. Після ізоляції або транспортування гостя з місця, де він перебував, кімната буде очищена і продезінфікована. При реєстрації в готелі, в цілях безпеки, гості повинні заповнити декларацію Covid-19, яка включає в себе інформацію про поїздку, стан здоров'я гостей і запиті згоди за запитом або відмови щодня чистити і міняти білизну і рушники в своєму номері. Включена опція «за запитом», яка дозволяє туристам запитувати доставку додаткових туалетного приладдя, рушників та постільної білизни без входу співробітника готелю в номер. Прибирання проводиться при відсутності гостей з номера, тільки за заявленого прохання гостя.
Кімнати для гостей:
- Перед реєстрацією і після звільнення торгові приміщення ретельно очищаються, завантажуються, провітрюються і дезінфікуються відповідно до рекомендацій і вказівок державних органів охорони здоров'я. Після підготовки кімнати до розміщення на двері ставиться наклейка «Готовий для вас», яка показує гостям, що їх кімната не була доступна після ретельного очищення та дезінфекції. Під час цього процесу, чищення і дезінфекції, прибиральник забезпечений засобами індивідуального захисту. Меблі в кімнаті забирається попередньо обробленими рушниками. Постільна білизна та рушники - текстиль щодня стирається в спеціальній пральній машині, де дотримуються спеціальні додаткові рекомендації з прання при мінімальній температурі 60 градусів з додаванням миючого і дезінфікуючого засобу. Збір, тимчасове зберігання, передача використаної постільної білизни і рушників і відповідно його отримання і зберігання чистого проводиться в суворій відповідності з нормативними вимогами і рекомендаціями органів охорони здоров'я. Туристів попереджають не залишати брудні рушники на підлозі, які разом з постільною білизною виймаються
Світ стає ближчим з "Adriatic Travel"!