Болгарія - 2020! Важлива інформація від готелю

Болгарія - 2020! Важлива інформація від готелю "Aurora Complex" (st. Constantine & Elena)!

26.05.2020

Доброго дня, шановні колеги!
Надаємо актуальну, на сьогоднішній день, інформацію про заходи медичної безпеки і дезінфекції від менеджменту комплексу "Aurora Complex" у зв'язку з COVID-19 на сезон 2020 р.

ПЕРСОНАЛ:

  • Персонал проінструктований щодо дотримання високої особистої гігієни (чиста робочий одяг, регулярне миття і дезінфекція рук, використання особистих захисних засобів - маски, рукавички і т.д.).
  • Щодня перевіряється температура кожного співробітника.
  • При наявності симптомів захворювання, працівник не допускається до роботи.
  • Забезпечено запас особистих захисних засобів для співробітників (шолом, окуляри, маска, рукавички, фартух).
  • Персонал стежить за підозрілими випадками у гостей з симптомами застуди і повідомляє менеджменту.
  • Співробітники зберігають дистанцію в 1,5 м. як між собою, так і по відношенню до гостей.
  • Співробітники користуються роздягальнями та приміщеннями для відпочинку за графіком, щоб уникнути скупчення народу в закритих приміщеннях.

ФОЙЄ:

  • Багаторазове прибирання та дезінфекція підлоги, дверних ручок, парапетів, ліфтів, м'яких меблів, санітарних вузлів за графіком.
  • Недопущення скупчення гостей групами. Дотримання відстані між гостями.
  • При заїзді великих груп, в фойє будуть допускатися по 2 людини або по 2 сім'ї, а інші будуть чекати своєї черги у дворі готелю.
  • Гостям радять користуватися сходами, а тим, хто вирішив скористатися ліфтом, рекомендують заходити по 2 людини або членам однієї сім'ї.
  • Наявність інформаційних табло і/або листівок на різних мовах, що містять основні правила дотримання особистої гігієни та дистанції між собою (уникати обіймів, поцілунків, рукостискань, правильне миття рук, дезінфекція рук після контакту з грошима, документами та ін., дотримання хоча б 1,5 метра дистанції по відношенню до інших гостей і персоналу, кашель і чхання - в серветку, яка після використання викидається в бачок для сміття з кришкою).
  • Готель має в своєму розпорядженні достатню кількістю захисних масок для гостей.
  • Регулярне провітрювання фойє.

РЕЦЕПЦІЯ:

  • Дезінфекція ключів при кожному прийомі/видачі.
  • Багаторазова дезінфекція стійки рецепції.
  • Стеження за дотриманням дистанції між очікуючими.
  • Маркування на підлозі для дотримання дистанції між очікуючими.

РЕСТОРАН:

  • Столи в ресторані розташовані на відстані 1,5 м. між собою. За один стіл допускаються максимум 4 люд. або члени одной сім'ї.
  • Організовано односторонній потік руху через ресторан.
  • Прилади попередньо розкладені на столах або видаються співробітниками ресторану в особистих захисних засобах, щоб уникнути дотику до них багатьма людьми.
  • На вході в ресторан поставлені дезінфектанти.
  • Столи і стільці прибираются і дезінфікуються після кожного гостя.
  • Співробітник в рукавичках і масці накладає їжу зі шведського столу в тарілки гостям. Гостям не дозволяється чіпати їжу і прилади, якими її накладають. Їжа на шведському столі захищена скляними перегородками.
  • Стільниці шведського столу регулярно миються і дезінфікуються.
  • Напої з диспенсера наливаються барменом в захисних засобах.

БАСЕЙН:

  • Поставлено дезинфектант в зоні басейну і гостям слід ними користуватися перед входом в зону.
  • Шезлонги розташовані на потрібній відстанні.
  • 3 рази на день перевіряються показники води, а результати записуються в щоденник.

ПОСУДОМИЙНА:

  • Регулярно перевіряється справність посудомийної машини, температура, при якій працює машина, наявність миючого засобу та дезінфекція.

ГОТЕЛЬНИЙ НОМЕР:

  • Крім щоденного генерального прибирання при звільненні номера, акцентується увага на дезінфекцію:
    - санітарних приміщень, підлоги і стіни ванної, крани, фени, дзеркала;

    - дверні ручки, шафи, столи;
    - всі поверхні;
    - стакани;
    - телефон;
    - міні-бар;
    - вмикачі, дистанційні пристрої;
    - сміттєві бачки.
  • Номер провітрюється щодня.
  • Постільна білизна, рушники, ковдри і покривала миються сервісним центром при температурі води не менше 60°С з додаванням дезинфікуючого засобу до прального порошку.

ПРОЦЕДУРА ПРИ ОТРИМАННЯ СКАРГИ НА НАЯВНІСТЬ СИМПТОМІВ У ГОСТЕЙ КОМПЛЕКСУ "AURORA":

  • При отриманні скарги туристом на наявність симптомів застуди/грипу, він буде ізольований в спеціально відведену для цього кімнату.
  • Відразу ж надається лікар, який огляне гостя.
  • Контактних осіб-супроводжуючих попросять залишитися в своїх номерах до отримання подальших інструкцій від органів охорони здоров'я.
  • До з'ясування випадку, їжа і напої гостю з симптомами будуть доставлятися йому в номер, при дотриманні суворих заходів безпеки. По можливості, гість буде обслуговуватися одним співробітником в повному комплекті захисних засобів (маска, рукавички, окуляри, фартух з рукавами).
  • Постільна білизна та рушники з номера ізольованого гостя подаються в прання окремо, з проханням більш ретельної дезінфекції.
  • Після ізоляції гостя, проводиться дезінфекція місць, в яких він перебував.

 

Світ стає ближчим з "Adriatic Travel"!

Раз в неділю ми відправляємо дайджест з актуальними турами.

Використовуючи наш сайт ви погоджуетеся з політикою конфіденційності погодитись і закрити