Готель "Lero" розташований за 1,5 км від Старого міста Дубровника і за 400 метрів від найближчого пляжу. До послуг гостей сезонний відкритий басейн, 2 ресторани, оздоровчий центр і безкоштовний Wi-Fi.
Усі номери обставлені сучасними меблями, оснащені кондиціонером, телевізором з плоским екраном і супутниковим телебаченням, сейфом, міні-баром і чайником. Власні ванні кімнати з ванною або душем укомплектовані безкоштовними туалетно-косметичними засобами та феном. Гостям надають халати і тапочки.
Щоранку в готелі подають сніданок "шведський стіл". У ресторані "Terra" з обслуговуванням за системою "шведський стіл" готують страви далматинської та міжнародної кухні, у ресторані à-la-carte "Taj Mahal" - страви боснійської кухні. Гості можуть відпочити у шезлонгах біля басейну і замовити напої у барі. За додаткову плату в оздоровчому спа-центрі пропонують сауну, косметичні процедури і масаж.
На стійці реєстрації можна замовити різні екскурсії в районі Дубровника і трансфер до аеропорту. У готелі є платний гараж і безкоштовна парковка перед готелем. Відстань до аеропорту Дубровника становить 22 км.
Це улюблений район наших гостей у напрямку Дубровник, відповідно до незалежних відгуків.
На відкритому повітрі
- Садові меблі
- Тераса для засмаги
- Тераса
Домашні тварини
-
Розміщення з домашніми тваринами дозволено. Може стягуватись додаткова плата.
Спорт і відпочинок
- Жива музика/виступ
- Бібліотека
- Тенісний корт (Оплачується окремо)
Їжа і напої
- Кав'ярня на території помешкання
- Пляшка води
- Снек-бар
- Бар
- Ресторан
Інтернет
-
Безкоштовно! Бездротовий доступ до Інтернету надається на всій території готелю безкоштовно
Парковка
-
Приватна автостоянка доступна на території готелю (попереднє резервування місця не потрібне) . За користування може стягуватися додаткова плата.
- Паркування для осіб з обмеженими можливостями
- Станція для зарядки електричних автомобілів
- Паркування в гаражі
- Парковка на вулиці
- Безпечне паркування
Транспорт
- Трансфер до аеропорту (Оплачується окремо)
- Трансфер з аеропорту (Оплачується окремо)
- Квитки на громадський транспорт (Оплачується окремо)
Стійка реєстрації
- Камера зберігання багажу
- Туристичне бюро
- Пунтк обміну валют
- Цілодобова стійка реєстрації гостей
Послуги прибирання
- Щоденне прибирання
- Чистка взуття
- Прасування одягу (Оплачується окремо)
- Хімчистка (Оплачується окремо)
- Пральня (Оплачується окремо)
Послуги бізнес-центра
- Факс/ксерокопіювання (Оплачується окремо)
- Бізнес-центр (Оплачується окремо)
- Конференц-зал/бенкетний зал (Оплачується окремо)
Безпека
- Вогнегасники
- Відеоспостереження ззовні будівлі
- Відеоспостереження в зонах загального користування
- Датчики диму
- Охоронна сигналізація
- Сейф
Загальні
- Трансфер
- Трансфер з/до аеропорту (за додаткову плату)
- Послуги трансферу (за додаткову плату)
- Кондиціонер
- На всій території готельного об'єкта і в номерах заборонено курити
- Опалення
- Прокат автомобілів
- Запаковані ланчі
- Ліфт
- Сімейні номери
- Перукарня/Салон краси
- Номери/зручності для осіб з обмеженими фізичними можливостями
- Номери для некурців
- Обслуговування номерів
Доступність
- Пристосовано для гостей на інвалідному візку
Оздоровчі послуги
- Фітнес
- Спа-процедури
- Фарбування волосся
- Педикюр
- Манікюр
- Догляд за волоссям
- Воскова епіляція
- Косметичні послуги
- Пляжне крісло/шезлонг
- Рушники для басейну/пляжу
- Масаж (Оплачується окремо)
- Оздоровчий спа-центр (Оплачується окремо)
- Солярій (Оплачується окремо)
- Фітнес-центр
- Сауна (Оплачується окремо)
Відкритий басейн
- Безкоштовно! Доступ до всіх басейнів безплатний
- Сезонно
- Рушники для басейну/пляжу
- Пляжне крісло/шезлонг
Заходи безпеки
- Є маски для гостей
- Гостям надаються термометри
- Доступ до медичної допомоги
- Доступна аптечка першої допомоги
- Антисептик для рук у помешканні та зоні отримання ключів
- Персонал дотримується всіх протоколів безпеки, прийнятих місцевими органами влади
Фізичне дистанціювання
- Екрани й фізичні перегородки між співробітниками помешкання та гостями у відповідних зонах
- Діють правила фізичного дистанціювання
Прибирання та дезінфекція
- Гості можуть відмовитися від послуг прибирання в помешканні під час перебування
- Дезінфекція помешкання проводиться перед заїздом кожного гостя
- Прання постільної білизни, рушників та інших речей згідно з рекомендаціями місцевих органів влади
- Застосування хімічних засобів для чищення, ефективних проти коронавірусу
Безпека їжі та напоїв
- Доставлену їжу ретельно запаковано
- Усі тарілки, склянки та інший посуд продезінфіковано
- Фізичне дистанціювання в обідніх зонах